Monday, August 29, 2011

selamat hary raye

selamat hary raye kepade semua umat islam..
dikesempatan ini fara ingin mem0hon ampun & maaf
andainye terkasar bahase...terkutuk...ter maki...terkurang 
terpukul & segale ter lah yang fara pernah buat pade sesiape 
yang mengenali fara... fara minta maaf sangat-2 dari hujung tudung 
sampai la kehujung ibu jari kaki... semua manusia tak akan terlepas 
dari melakukan kerselipan kan? s0 sempena hary yang mulia ini fara nak 
mintak maaf sangat... selamat hary raye semua...


Sunday, August 28, 2011

crafts f0r kid HAND ON

craft f0r kid

















         KRAF INI SESUAI UNTUK KANAK-KANAK 2TAHUN...


PATUNG SALJI YANG DI KRAFKAN OLEH SAYA UNTUK KANAK-KANAK




       BAHAN-BAHAN YANG DIPERLUKAN UNTUK MEMBUAT KRAFT


















 BAHAN-BAHAN TADI TELAH DISIAPKAN DENGAN MENGUBAHSUAI OLEH BAHAN-                      BAHAN YANG DIBERIKAN TADI.... 

Saturday, August 27, 2011

personality diri fara

* Keras hati & tegas. 
* Kuat semangat & bermotivasi tinggi. 
* Pemikiran yang tajam. 
* Mudah marah apabila tidak dikawal. 
* Pandai menarik hati & perhatian orang lain . 
* Perasaan yang amat mendalam. 
* Cantik dari segi mental & fizikal. 
* Tidak perlu dimotivasikan. 
* Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain. 
* Mudah dipujuk. 
* Bersikap sistematik (otak kiri). 
* Suka berangan. 
* Kuat daya firasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu. 
* Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit. 
* Daya khayalan yang tinggi. 
* Permikiran yang tajam. 
* Pandai berdebat. 
* Fizikal yang baik. 
* Kelemahan sistem pernafasan. 
* Suka sastera, seni & muzik serta melancong. 
* Tidak berapa suka duduk di rumah. 
* Tidak boleh duduk diam. 
* Tidak punya ramai anak. 
* Rajin dan bersemangat tinggi. 
* Agak boros 

Thursday, August 25, 2011

hampanya hary nie

fara tak tahu nak ngadu kat sape dah masalah fara nie...
selalunye dye jew yang selalu dengar masalah fara
tapi sekarang! perselisihfahamam yang tak dapat dihalang!
I G0NNA MISS Y0U.....
and 0ne more thing fara ade kawan yang pentingkan diri sendiri! 
ade kawan semua tak boleh dipercayai sangat...
sekarang barulah fara tahu mane satu kawan mane satu lawan! 
fara ingat die selalu t0long fara dye ikhlas...tapi sebaliknye...
seandainye kau terbace nie aku harap kau berubah ter0s darie ter0s menjadie EGO!

0key fine salah saye =(

aduuhh maafkan saye! saye tak tahu ape yang saye perlu buad lagie...
saye betul-2 buntu! adakah saye benar-2 bersalah...
0key fine saye mintak maaf sebab cakap awak b0doh.. 
tapi saye tak pernah cakap kat die yang saye tak ade balak.. 
tak pernah terlintas p0wn di fikiran saye untuk berbuat sedemikian... 
saye tahu awak rindu kat saye , saye p0wn rindu kat awak...
tapi niat saye cakap awak b0doh t0o sebab kenape awak panggil dye mangg0k?
dye ade buat salah ke dengan saye...awak cakap dye manggk0k dengan menggunekan 
FACEBOOK saye... apew salah saye?  nanti mestilah dye ingat saye yang tulis mesej 2! 
saye tak kesah awak nak cakap saye nie sial kew apew kew.. saye taw memang salah saye kan...
saye selalu buat awak sunyi....derita..sedih...tapi awak tahu macam mane saye kat sini?
ade kew awak ambik tahu sekarang? ade? ade awak nak tanye khabar saye? ade? 
ade awak nak thu pasal saye? ade kew...? apew semua nie? awak selalu keluar dengan perempuan lain..
saye dah halang tapi awak buat tak endah jew dengan saye...awak tak peduli p0wn apew yang saye larangkan! awak masih lagie keluar dengan dye! saye nak tanye perempuan mane yang tak cemburu teng0k pakwe dye keluar dengan perempuan lain...perempuan mane yang tak cemburu bile pakwe dye lepak 
tengah-2 malam dengan perempuan lain? perempuan mane? awak pernah tak tanye same ade saye nie cemburu atau tak bile awak keluar dengan perempuan lain? awak susah sangat kew awak nak ikut cakap saye? saye tahu ramai gurl yang suke kat awak... saye tak tahu pulak same ade ikhlas atau tak awak mencintai saye? awak pernah rase tak macam mane rase haty tu hanc0r berkecai? awak bertuah sebab ALLAH menciptakan setiap se0rang wanita pasti mempunyai kelembutan hatinya yang tulus ikhlas....
lagie satu awak t0long kirim kan salam saye pade kakak-2 angkat baru awak 2 yew? saye sedih bile awak selalu maki-2 saye! saye terime seadanye awk.......! 


i g0nna miss y0u!

Tuesday, August 23, 2011

sakit hati!!!!!!!!!!


 



KAMU MAMPU UNTUK MEMBACANYA!

Jangan abaikan rencana ini kerana ia nampak pelik! Percaya atau tidak kamu mampu membacanya...


 Syaa taidk dpaat pycreaa syaa mpmau utunk
 fhaam apa ynag syaa bcaa! Syaa tbracea
 klobheean meaujnkban mdnia msniaua.
 Muernut kpadea hiasl kjiaan di Cmabrigde
 Uinervtisy, taidk kria bnmagaiaa ssunuan
 huurf daalm stau pektaaran, pkrarea ynag
 pliang pneintg iaalh huurf pretmaa dan
 tkhareir bredaa di tmpaet ynag bteul.

 Ynag slehbinyea bloeh dlaam sbrauet mcaam
 mnaa pun dan kmau miash bloeh
 mmbeaynaca tnapa sarenabg mlasaah. Ini
 knarea mdina misuana taidk bcaa siteap
 huurf stau dmei stau, saeilkbyna kauusrhelen
 ptkraaean slkeguias. Aijab kan? Butel! dan
 syaa sllaeu fkiir slbeeum ini bwhaaa eaajn
 aldaah sgnaat pinnteg!!!!

Regards:-
farah 

bahagiakah hanya dengan cinta??

Barangkali kisah ini boleh menjadi renungan bagi kita, terutamanya yang ingin berumah tangga :

Alkisah, seorang pemuda miskin bernama Jamil, berasal
dari Jelebu. Keluarganya hanyalah keluarga sederhana,
Tidaklah disebut miskin. Ayahnya sehari-hari bekerja sebagai tukang jahit di kampungnya. Karena kegigihannya, Jamil berjaya melanjutkan
pelajaran hingga ke UTM walaupun dengan perbelanjaan seadanya.
    
 Semasa semester 3 di kampus, Jamil jatuh hati pada seorang gadis bernama Ayu Sofea, juga sama-sama kuliah di fakulti yang sama. Ayu adalah putri seorang tokoh korporat ternama di daerah Johor Bahru dan juga masih keturunan diraja. Walaupun secara ekonomi, mereka jauh berbeza,namun itu tidak menghalang keduanya untuk saling mencintai.

     Ayah Ayu yang mengetahui putrinya begitu mencintai pemuda dari keturunan biasa, tak mampu mencegah gelora cinta putrinya. Maka setelah keduanya lulus, pernikahan keduanyapun diselenggarakan dengan meriah. Pesta besar-besaran diadakan untuk mengiringi pernikahan. Ayah Jamil yang tak punya banyak harta, hanya dapat memberikan bantuan sumbangan pakaian,langsir,sarung  bantal, yang semuanya dibuat dan dijahit sendiri khas untuk pernikahan anaknya. Bahagiakah Ayu bersanding dengan Jamil ?

  Ternyata kebahagiaan mereka tidak berlangsung lama. Tibalah saatnya malam pengantin tiba. Mereka berduapun memasuki peraduan
dengan bahagia.Namun,ketika Jamil membuka pakaiannya dan tinggal hanya memakai seluar dalam, berteriaklah Ayu dengan kuat,sebelum akhirnya pengsan tak sedarkan diri.Jamil masih dalam kebingungan dan tidak tahu kenapa isterinya histeria dan pengsan.  Dilihatnya seluar dalam yang dipakai. 
Aduh !!!,

   Jamil lupa yang seluar dalam itu  dijahit oleh ayahnya, dibuat dari kain bekas bungkus tepung gandum. Di tengah seluar dalam itu masih terpampang jelas tulisan,"BERAT BERSIH 25 KG" Sudah tentu  Ayu terus pengsan melihatnya. Ayu tidak dapat membayangkan seberapa besar isinya dengan berat sebegitu. Serius sangat membacanya...

 muhahahahah...ha... ha... ha....!!

Cerita sEram nIe


Dua ekor hantu bertemu dan bercerita bagaimana mereka mati......

Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati?
Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan...
Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm kesejukkan tu?
Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung dalam peti ais...mula2 aku cuma menggigil, lepas tu anggota aku mula membeku, kemudian aku rasa dunia aku gelap  dan akhirnya.... tapi aku rasa bersyukur kerana aku mati tanpa banyak kesakitan....

Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau
Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau boleh mati....?
Hantu 1 : Aku kena serangan sakit jantung...
Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh kena serangan sakit jantung?
Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu isteri aku curang. Suatu hari,
aku balik ke rumah secara mengejut. Aku nampak ada
kasut lelaki kat depan pintu. Aku tahu mesti isteri aku
sedang bermesra dengan jantan lain.. Aku berlari
 masuk bilik tidur, cuma ada isteri aku...aku tahu mesti
jantan tu bersembunyi kat mana2..aku lari masuk
bilik air, tak de jugak, kemudian aku lari ke tingkat
bawah,tengok dalam setor, pun tak ade...aku lari naik
tingkat atas semula, tengok dalam almari.....sebab
terlalu penat aku berlari la aku kena sakit
 jantung...memang sakit dan akhirnya....

Hantu 2 : Apasal kau tak tengok dalam peti ais...kalau tak,
 kita berdua masih hidup lagi sekarang ni..! ..

4 0rang bakaL aYah


4 orang bakal ayah sedang menunggu di bilik menunggu di Hospital sementara
isteri masing-masing sedang berjuang untuk melahirkan anak.

   Kemudian keluar nurse dan memberitahu kepada ayah pertama, "Tahniah, kamu
sekarang telah menjadi ayah kepada kembar dua!". "Mungkin satu kebetulan"
kata ayah pertama. " Saya bekerja di Twin Star Enterprised"

   Kemudian keluar pula nurse lain dan memberitahu kepada ayah kedua,
"Tahniah! awak mendapat anak kembar tiga!" "Wooow!, mungkin satu kebetulan"
jawab ayah kedua."Saya kerja di 3M Corporation"

   Keluar pulak nurse lain dan memberitahu ayah ke ketiga,"Congratulation!
isteri you dapat kembar empat," "Alhamdulillah! Mungkin juga satu
kebetulan". Saya kerja di Four Season Hotel!"

   Pada masa ini ayah yang ke empat kelihatan amat tidak menentu dan
gelisah. Kesemua ayah-ayah yang menunggu pun bertanya, "kenapa risau
sangat??" Jawab ayah keempat,"Saya bekerja di Seven-eleven"

JanGan kau tinGgaLkan aKu

Semalam yang hangat...
kita lalui lorong rindu....
terpahat kata-kata bersulam sayang...
menjadi bekalan buat kita...
agar rasa cinta sentiasa menyala.

Kupandang diufuk barat...
mentari kian mencecah jingga...
hembus bayu..dingin ..salju..
dan kau menggenggam erat ...
tangan ku...mataku terpaku...


satu pinta hati...
jangan pernah kau pergi..
satu rasa hati..
cintamu indah bersemi...
satu kata jiwa...
kau tambatan sukma..
ingin ku terus miliki semalam...
bermaharaja di istana hatiku..


Ingin ku terus miliki semalam...
agar tiada kau pergi..
erat tangan hilang tak terasa..
hampakan cinta yang terlaksana..
dan ku tunggu kau berpaling semula.

Andai aku mEmiLiki sEmaLam

Merenung segenap ruang....
pada armada cinta agung...
yang sedang membadai...berpusar..
diruang legar samudera...
dimana percikan sayang...
terpercik di raung wajah..yang rindu...


Andai ku miliki semalam...
tak ingin ku lepaskan rasa cintaku...
ku tak ingin melihat mu pergi...
hangat kucupan sayang...
hilang ditelan gelap malam...


Andai ku miliki semalam....
mampukah ku biarkan rindu ....
yng terdetik di jiwa...
sedangkan hati meruntun derita..
kerna cinta bahagia..menjengah kecewa...


Andai ku miliki semalam...
akan aku biarkan longgokan cinta..ku..
disudut jiwa yang bernanah...
akan ku sembunyikan rasa cinta dan rindu...
agar ku tak tersakiti lagi...


Dan..andai ku miliki semalam....
ku tak ingin mengenali mu...
ku tak ingin kau hadir dalam hidupku...
malah sekelumit mimpi pun...
jangan kau jengahkan...
kerna ku tak sanggup..lagi..
menanggung derita cinta....

Andai aku mEmiLiki sEmaLam

Merenung segenap ruang....
pada armada cinta agung...
yang sedang membadai...berpusar..
diruang legar samudera...
dimana percikan sayang...
terpercik di raung wajah..yang rindu...


Andai ku miliki semalam...
tak ingin ku lepaskan rasa cintaku...
ku tak ingin melihat mu pergi...
hangat kucupan sayang...
hilang ditelan gelap malam...


Andai ku miliki semalam....
mampukah ku biarkan rindu ....
yng terdetik di jiwa...
sedangkan hati meruntun derita..
kerna cinta bahagia..menjengah kecewa...


Andai ku miliki semalam...
akan aku biarkan longgokan cinta..ku..
disudut jiwa yang bernanah...
akan ku sembunyikan rasa cinta dan rindu...
agar ku tak tersakiti lagi...


Dan..andai ku miliki semalam....
ku tak ingin mengenali mu...
ku tak ingin kau hadir dalam hidupku...
malah sekelumit mimpi pun...
jangan kau jengahkan...
kerna ku tak sanggup..lagi..
menanggung derita cinta....

karya...


▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
______________██__█▄

……..♥..lovely…♥
…..♥..lovelovelo…♥
…♥..lovelovelove….♥
.. ♥.lovelovelovelove…♥……………♥….♥
.♥..lovelovelovelovelo…♥………♥..lovel….♥
♥..lovelovelovelovelove…♥…..♥…lovelovelo♥
♥.. lovelovelovelovelove…♥….♥…lovelovelo.♥
.♥..lovelovelovelovelove…♥..♥…lovelovelo…♥
..♥…lovelovelovelovelove..♥…lovelovelo…♥
…♥….lovelovelolovelovelovelovelovelo…♥
…..♥….lovelovelovelovelovelovelov…♥
……..♥….lovelovelovelovelovelo…♥
………..♥….lovelovelovelove…♥
……………♥…lovelovelo….♥
………………♥..lovelo…♥
…………………♥…....♥
…………………..♥..♥

────(♥)(♥)(♥)────(♥)(♥)(♥) __ ɪƒ ƴσυ'ʀє αʟσηє,
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧα∂σѡ.
─(♥)████████(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт тσ cʀƴ,
─(♥)██████████████████(♥) ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɧσυʟ∂єʀ.
──(♥)████████████████(♥) ɪƒ ƴσυ ѡαηт α ɧυɢ,
────(♥)████████████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ρɪʟʟσѡ.
──────(♥)████████(♥) ɪƒ ƴσυ ηєє∂ тσ ɓє ɧαρρƴ,
────────(♥)████(♥) __ ɪ'ʟʟ ɓє ƴσυʀ ѕɱɪʟє.
─────────(♥)██(♥) ɓυт αηƴтɪɱє ƴσυ ηєє∂ α ƒʀɪєη∂,
───────────(♥) __ ɪ'ʟʟ ʝυѕт ɓє ɱє.

Al-kisah nak raye ;)

Al-kisah pakwe makwe di suatu sudut di dalam shopping complex.
pakwe : sayang ,kenapa merajuk ni..b bukan tanak belikan kain tu.
makwe : sayang nak jugak,sayang nak pakai baju raya corak sama ngn b.
pakwe : b paham sayang nak sedondon dengan b.tp sayang pikir la btol2..
makwe : pikir ape,x salah nak pakai sedondon..lagipun ni first time kite raya sama2
pakwe : mmg tak salah.takkan b nak pakai baju melayu corak bunge besor2 mcm 

tu..kalau baju kurung tak apa la..ish buang tebiat betol(dalam hati)~

pen is important ;)

lost your pen = no pen.
no pen = no notes.

no notes = no study.
no study = fail.

fail = no diploma  
no diploma = no work.

no work = no money.
no money = no food.

no food = skinny.
skinny = ugly.

ugly = no love.
no love = no marriage.

no marriage = no children.
no children = alone.

alone = depression.
depression = sickness.

sickness = death.................
LESSON : don't lose your pen, you'll die :D



gurl yang perasan (kesian =,=!)

Girl -- Why do you love me ? ♥ ♥
Boy -- Because ABCDEFGHIJK :)
Girl -- What is ABCDEFGHIJK ?
Boy -- A is because your adorable , B is beautiful , C is cute , D is because your my darling , E is exciting , F is you are fascinating and G is because your gorgeous . ♥
Girl -- Aww , that's so sweet of you . But what about HIJK ?
Boy -- Haha , i'm just kidding


Monday, August 22, 2011

t0 my friend! bace nie...=')


Memang tidak ada yang mengetahui apa isi hati setiap orang. Apalagi isi hati kaum perempuan terkadang sulit untuk ditebak oleh pasangannya. Untuk mengetahui lebih dalam lagi tentang isi hati kaum perempuan, simak beberapa hal dibawah ini.

Saat seorang perempuan mengatakan bahwa dia sedang bersedih tapi tidak meneteskan airmata maka menandakan dia sedang menangis dalam hatinya. Apabila dia tidak menghiraukan anda setelah anda menyakiti hatinya, sebaiknya berilah dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum anda mengucapkan kata maaf.

Perempuan sulit untuk mencari sesuatu yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (karena itu banyak perempuan yang patah hati bila hubungannya putus di tengah jalan). Jika seorang perempuan jatuh cinta dengan seorang lelaki, maka lelaki itu akan sentiasa ada di pikirannya walaupun saat dia sedang dengan lelaki lain.

Bila lelaki yang dia cintai merenung tajam ke dalam matanya, maka dia akan cair seperti coklat. Perempuan memang menyukai pujian tetapi selalu tidak tahu cara menerima pujian. Jika anda tidak suka dengan perempuan yang menyukai anda setengah mati, sebaiknya tolak cintanya dengan lembut, jangan kasar karena ada satu semangat dalam diri perempuan yang anda tidak akan tahu jika dia telah membuat keputusan dan dia akan melakukan apa saja.

Jika seorang perempuan sedang menjauhkan diri dari anda setelah anda tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Jika anda masih ingin menganggap dia seorang teman, cobalah tegur dia perlahan-lahan. Perempuan suka meluapkan apa yang mereka rasa. Musik, puisi, lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluapkan isi hati mereka.

Jangan sesekali beritahu kepada perempuan tentang apa yang membuat mereka langsung merasa tidak berguna. Bersikap terlalu serius bisa mematikan mood perempuan. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya sedang diam memberikan respon positif, seperti menghubunginya melalui telepon, maka perempuan akan akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat. Tetapi sebenarnya dia akan berteriak senang dan tak sampai sepuluh menit, semua teman-temanny dia akan tahu berita tersebut.

Sebuah senyuman memberi seribu arti bagi perempuan. Jadi jangan senyum sembarangan kepada setiap perempuan. Apabila anda menyukai seorang perempuan maka mulailah dengan persahabatan. Lalu biarkan dia mengenal anda lebih dalam lagi. Tapi jika seorang perempuan memberi seribu satu alasan setiap kali anda mengajak keluar, tinggalkan dia karena dia memang tak berminat pada anda.

Tetapi jika dalam waktu yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu, teruskan usahamu untuk memikatnya. Jangan sesekali menebak apa yang dirasakannya, tapi tanyakan padanya. Setelah seorang perempuan jatuh cinta, maka dia akan sering bertanya-tanya mengapa aku tidak bertemu lelaki ini lebih awal.

Jika anda masih mencari cara yang paling romantis untuk memikat hati seorang gadis, cobalah baca buku-buku cinta. Bila setiap kali melihat foto bersama, yang pertama dicari oleh perempuan adalah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, lalu barulah dirinya sendiri. Mantan pacarnya akan selalu ada di pikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa di hatinya.

Satu ucapan 'Hi' saja sudah cukup menceriakan harinya. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui. Perempuan paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata untuk menggaet kawan mereka yang paling cantik. Cinta berarti kesetiaan, jujur dan kebahagiaan tanpa syarat. Semua perempuan menginginkan seorang lelaki yang dicintainya dengan sepenuh hati.

Senjata perempuan adalah airmata. Perempuan suka jika sesekali orang yang disayanginya memberi surprise untuknya seperti hadiah,bunga atau sekadar kata-kata romantis. Mereka akan terharu dan merasakan bahwa dirinya dicintai setulus hati. Dengan ini dia tidak akan ragu-ragu terhadap anda. Perempuan mudah jatuh hati pada lelaki yang perhatian padanya dan baik terhadapnya.

Jadi kalau anda ingin memikat hati seorang perempuan maka pintar-pintarlah bersikap. Karena perempuan ingin dicintai dan disayangi sepenuh jiwa dan tulus. Semoga berhasil.



t0 my dear FRIEND selamat berjaye =)

mau check 0ut dulu =)

Tata fara 0ut dulu...nak teng0k TV plak....
nanti fara update lagie 0ke.... 
kawan-2 f0llow lar fara...
heheh fara 0rg baru kat sini! 
h0pe i can be ur FRIEND






                                                             
                                                                                                                                         Farah Baser

Pantun! tak sabar nak raye =)


Lapar puasa terketar-ketar
Bila berbuka lega rasanya
Kad raya tak sempat nak hantar
Kiriman MMS pun dah kira grand lah ye..!

Anak Dolah makan lepat
Makan lepat sambil melompat
Nak hantar kad raya dah tak sempat
Pakai MMS pun kira ok what?


Lemah lembut tuan puteri
Berkain cindai cantik dipandang
Meriah menyambut Aidilfitri
Sahabat handai datang bertandang 

Udara dingin hening pagi
Tabuh bising mulakan hari
Aidilfitri menjelma lagi
Masing-masing pakai berseri

Tanpa mengira miskin kaya
Pangkat kedudukan hamba shaya
Sama-sama menyambut raya
Maaf-maafan dihari bahagia
 

Aidilfitri hari kemenangan
Kejayaan menempuh halangan
Mengenali erti kesenangan
Bagi mereka yang kekurangan

Aidilfitri hari kemaafan
Menghapus kesalahan sesama insan
Memupuk perpaduan sesama ehsan
Mengikat tali keakrapan

Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah
 

Saidina Affan menyusun kata
Tutur peri yang aulia
Maaf-bermaafan sesama kita
Di Aidilfitri yang mulia 


Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

bile fara b0san!

hel0o2 farah baser disini......
b0sanye ary nie x tahu nak buat apew....
nanti dah nak raye...hash msti kec0h satu umah....
btw best gile k0wt nanti hahhaha!
nak buad ketupat
nak buad kueh raye...
nak sepahkan rumah
nak nyanyi lagu raye... 
haaaaa bestnye...cpt lar mse berlalu fara dh tak sabar nak raye nie....


m0od: b0san lar