Sunday, January 15, 2012

tertekan ! sedihh ! tekanan hidup ! grrr

tetibe rase sedihh.....keseorangan !
macam aku nie tak de kawan ! 
ade kawan tapi...sekarang kawan2 aku semuanya pentingkan diri sendiri 
fara tak tahu nak luah kan perasaan kat sape lagi...
kat bl0g nie ! sape jew yang faham ?
grrr banyak nye tekanan! 
banyaknye dugaan dalam hidup aku ! 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggghhhhhh....rase nak menjerit sekuat haty !
hidup aku sekarang aku rase tak de langsung sokongan !
mengutuk ! memburuk kan aku lagi ade laaa
bile de0rang cakap macam tuu
putuss harapan aku nak berusaha!
putus harapan aku nak belajar !
de0rag buat aku jadi lemahhh!!!!!!!!!!!!!!!
aku rase keseorangan ! tanpa teman....
dulu aku selalu bercerite! sekarang aku dah banyak berdiam
ape nasib aku seterusnya! 

tuhan berikan fara peluang untuk harungi kisah hidup ini...
berikan fara semangat agar fara dapat meredhai  dugaan yang kau berikan ini
berikan fara kekuatan agar fara dapat menahan segala keperitan hidup ini
berikan fara kesabaran untuk menepuhi dugaan mu !
amin .....

always cry !  

='(

No comments:

Post a Comment