Tuesday, December 27, 2011

cerite lepas....

heLLo readers and bloggers..
hi, assalamualaikum...
haaa cerite lepas ape tuu?
maksud fara cerite yang lepas fara tak cerite lagi kat k0rang..
cerite bahagie fara laa...
withh________
heheh with my besties laa...sape lagi yang boleh buat fara ketawe memanjang?
h0ho..hary ape ea kami kuar arytuu..hurmm..
haaa hary ahad lepas..pade 25/12/2011
haaa ingat punn..best sangat mase tuu...jiwe rase tenang bile dapat teng0k muke de0rang
eeeh *mukesucikew*
hahah suci lahh! kann kite sume budak baekk... *pujidirisendiri*
oke lahh nak pendekan cerite..kami pegi jejlan naik moto..
orang selalunye tunggang m0to due 0rang kami rabat 3 orang...
bile jejalan naik moto...aku teng0k muke orang yang tengok kite0rang...
dalam hati die mesti die fikir * kesian budak budak nie  mesti deorang anak2 orang miskin..
tak mampu beli m0to sebab tuu rabat 3 tuu*
ececec aku boleh bace perasaan orang hahah*teke jew*
eleh...kami naik moto pusing satu kampung...bahase orang putihnye pulakk
r0und the village..heheh
mase kami jejalan tuu perghh best gela..naik moto jalan tepi sawah padi...
indahnye pemandangan sawah padi....
seronok sangat2... dapat luangkan mase bersame de0rang..
tambah2 lagi kawan rapat fara kat sekolah...memang gile laa jadinyee
hahah paling kelakar sekali heee...
NUSYA KYRA  tak reti bawak moto wakakak ....
asl nak jatuh jew..mak aii.. sekali die menjerit...fuuy0oo..
aku yang kat belakang rase nak terbang!!
penat aku gelak kat belakang tuu rase macam nak serang sakit jantung pun ade
sekali die langgar b0nggol...perghh silap2 buleh runtuh m0to aku!!
wakakakak...gela laa..asyik nak masuk paritt je sekali die bel0k! 
 nak teng0k muke pemandunye heheh ini dia..

awas!! pemandu ini gile...dan sakit jiwe..
wakakak jangan bagi die manungang moto anda..jika bagi jugakk...
alamatnye sakit jiwe lahh anda

nie haa penumpangnye...

nusya fieQA....die nie..tak larat nak gelak dahh...aku teng0k muke die time tuu pun 50 50
mane tak nye ketawe rupe orang gile..sepanjang jalan tek berenti renti ketawenye..
aku pun turut j0in ketawe sekaly heheh...


penumpang yang nyaris nak kene serang sakit jiwe!! perghh naseb baik 
penyakit semput aku tak serang! gela laa da tak bawak inhaler!
b0leh membawa mautt!!...
kueng2...by the way enj0y with y0u!

No comments:

Post a Comment