Saturday, December 24, 2011

tak boleh tido laa

heLLo stalkers and bloggers *ngee~*
hi, assalammualaikum...
haishh fara tak b0leh tid0 laa...
asl malam jeww tak b0leh tid0
asl tak b0leh tid0 jeww malam....
alahai mate kenape lahh susah sangat nak tid0 nie...ggrrr..
asal tak b0leh tid0 jew mesti teringat ituulahh inilahhh huh! 
tak suke betull laa!!

nie tetibe fara teng0k meja...teringat mase buat kerje sek0lah same2 dulu..!
hahha paling lawak sekali mase bunyi buaian tuu...perggh seram aih!
tak0t gela..tapi kelakar mase muke tak0t tuu...=)
ishhh daa la fara baik k0 jangan ingat daa pasal tuu!!
buat tensi0n jeww!!

bile name nye malam pulak tak sah aku tak nyanyi lagu
kekasihku dimenara gading!
*dingin sungguh malam ini.....
dan sukar mataku lelapkan...
laluku cuba c0retkannn...
secebis lembaran buatmu....*
haaa sedap jugak suare aku nie kann!
tak pun nyayi lagu
*dan mungkin bila nanti...
kitakan bertemu lagii
satu pintaku jangann...
kau cuba tanyakan kembali...*
hehehhe...tah da lupe lirik laa...
eleh suare nie bukan nye sedap sangat punn...

nielahh h0bi fara mase b0ring *nyanyi24jam!*
orang kat dalam umah aku pun rase macam nak halau je aku keluar..
haaa nyanyi la k0 kat luar tuu s0rang2...
0rang yang lalu depan umah aku pulak 
aku teng0k muke die macam nak bagi aku makan jew.....
makan sup kaki dye larr...hahahha
tak kuase die nak bagi aku makan....
mengabiskan beras jeww!!

memalam macam nie kadang2 fara suke cerite hantuu...
tapi fara s0rang2 nak cite ngan sape...
takan nak cerite ngan hantu pasal cerite hantuu...
buat kelakar jeww...cerite pasal hantu kat hantuu!
disebabkan tak buat apew2...fara pun bukak lagu sekuat haty
kalau b0leh nak kasi pecah aku punye netb0okk!!

kalau netb0ok nie b0leh cakap da lame die cakap k0 nie pekak kew fara!
hehehhe...bukak lagu kuat2 pastu nyayi...
ape lagi memekak la tengah2 malam...
ala de0rang bukan dengar punn...
sebab semua tid0 mati haa...
letak b0m mase tuu pun belum tentu de0rang nak bangun hehhe
ala far gurau jew..! selalu nye kene baling penyapu jeww
paling ter0k pun de0rang ter0s 0ff netb0ok far dan amik dan simpan di tempat
yang tersembunyi yeahh!! sangat2 ter0ok!!

ser0nok jugak kan membebel di malam hary kat netb0ok nie...
rase macam dah mengant0k pulak bile dah penat membebel s0rang2
mate pun asyik nak terpejam jew...
fara taip nie main straight tuu de p0int jew...tak pikir panjang dahh
ape yang ade dalam 0tak...fara taippp jew!
haaa teng0kk panjang tak karangan!
kalau cikgu bm aku teng0k nie k0mpem die k0yak ter0s kertas aku dan
suruh aku duduk kat luar kelas...hahah

okelahh fara pun da ngant0k..sambung bes0k2 la pulak yeww...
rasenye banyak lagi cerite yang fara nak cerite nie..
haa ser0nok betul lah dapat luahkan perasan dalam blog nie..
rase sweet pulakkk hhehehe *gilajalebih!*
w0keh lahh nite malaysia...zzZZzz..
bye assalamualaikumm...
chal0bete ;)

No comments:

Post a Comment