Friday, December 23, 2011

saya dah tak macam dulu lagi yeahh!!

heLLo stalkers and blogger...
hi, assalamualaikum
t0day i want to share my st0ry mory about myself...
haaa kalau tak nak bace sile berambuss....*jangannakmengutuksangatlarr*
okey...=)


haaa u see me...? yeahh that me !!
oke whatever la...nie fara dulu...
tapi sekarang saya dah tak macam dulu dahh...
orang ramai tak suke kat saya...mane saye pergi semua nak mengata saye
nak kata saya nie pakai seksi2 tak pernah pulak saya pakai seksi2...
nak cakap saya tak pakai tudung lagii laa tak de...
asal ea orang tak suke saye? perangai ?
hurmmm...mybe perangai saya kowt....
tapi kenape perlu pandang pade mase silam saye?
kenape perlu ungkit kisah lama?
kalau macam nie...sampai bile2 saya tak de kawan....
saya pergi jew umah kawan saya mesti mak deorang tak kasi kawan dengan saye
ape saye boleh buat kan...saya hanye manusia biase..
dulu masalah saya ade yang setie mendengarnye...
tapi sekarang saya mengadu sape...
ibu ayah? saya malu nak cerite pasal nie dekat deorang
kawan? mungkin ade yang tak boleh harap
pakwe? hurmm lupekan saye takde pakwe...
semua orang nak membenci saya...
ape ape masalah saye pikul sorang diri...
sedih...sakit haty..terluke..
segalanya..saya telah lalui...
blog nie saye buat bukan untuk luahan minta simpati...
saya buat blog nie untuk luahan hati saya kalau kalau saya ditinggalkan seorang diri
saya buat blog nie bukan berlagak macam orang pandai...
tapii kat blog nie jela yang saye dapat luahkan segalenye....








1 comment:

  1. mengadulah kepada Allah s.a.w wahai adikku,
    Allah pendengar yang paling setia mendengar keluh kesah setiap hambanya. Setiap ujian yang menimpa kita,bukan bermakna Allah tidak sayangkan kita,tetapi Allah ingin menguji kesabaran kita dan membawa kita dekat kepada Allah. Insan yang ditimpa musibah adalah insan yang Allah sayang, Ingatlah jaga solatmu wahai adikku~~ aku hanya seorang kakak yang sedang berusaha untuk berubah dan mendekatkan diri kepada Allah. jika dulu tingkah lakuku tidak bersopan,maafkanlah,aku cuba untuk menjadi seorang kakak yang terbaik untuk membimbing adik-adikku kejalan mendekatkan diri kepada Allah s.a.w.. (':

    ReplyDelete