Saturday, December 24, 2011

membebel di pagi hari =)

hal0hal0hal0oo......h0lla!
hi, assalamumualaikum.....
selamat pagi readers...
eehhh adakah masih pagi lagi?
0owhh baru pukul 10 rilek laaa....
pagi leetuu kan...
ahhahaha hary ni fara bagun lambat *sikit*
selalunye awal pukul 6 dah terpacak kat depan rumah..
haaa... hari bagun lambat sebab fara sakit perut...
sebab semalam fara makan gulai masam...
ingatkan tak basi sekali termakan naik l0ye tekak nie haaa...
eeee tak sedap! pastu hary nie sakit perut pulakk...
haa nie dah rase mengantuk laa pulak...rase macam nak tid0 balik laa..
kang kalau aku tid0 kang tetibe jew ade air terjun yang sangat kuat jatuh kemuke aku...
hahah....tak pasai2 tilam basah....
semalam sebelum nak tid0 fara ren0vate bilik...=)
perghh cantik jugak bilik aku nie kann
ser0nok pulak tengok bilik fara nie....
rase macam nak duduk dalam bilik nie selalmae lamenye pulakk
*padahal aku malas nak buat keje umah*
suke pulakk bile tengok bilik cantikk...
kalau buruk suke jugak..suke semakkan lagi...hahahha
tuu le keje fara...buat sampah jeww...
pastu nak kemas balik  amik mase berbulan bulan jugak lahh...
haaa jelas nye pernyataan aku...ternyata pemalasnye!
oke lee tuu kemas jugakk!
oke laa nanti fara membebel lagi...oke tata
nak pegi buat keje umah
sebab kakak aku dah membebel...
seb0k jew orang membebel die pun nak membebel jugak...
*tak suke aku membebel sile berambuss get l0stt!*
oke terime kasihh il0vey0u =)

No comments:

Post a Comment