Tuesday, November 1, 2011

6/2/2011-->16/10/2011

6/2/2011--->16/10/2011 ade ape pade tarikh ini? 9bulan 10 hary...lame kan? ada banyak bende yang tak boleh fara lupekan! ade rase sedih gembire seronok happy macam-2 lagie lah yang ade pade tarikh diatas! tapi semuenye dah berakhir pade 16/10/2011 walaupun tak de kate putus! fara tetap nak akhirkan nye! sebab fara dah ta sanggop nak lalui  macam ny! 17/10/2011 pulak fara ade examination ting 2 akhir tahun pulak 2.....masalah-2! seminggu tak makan! muke fara pucat sangat! sebab fara sedih orang yang fara percaye & fara mengharapkan sangat tikam belakang fara! perkenalan pertame kami sangat indah! berjanji untuk sehidup semati... bile dah lame semakin renggan! janji demi janji bersumpah ingin dikotakan supaya suatu hary nanti menjadi kenyataan! dulu selalu bersame! tapi sekarang terdiam seribu bahase masing-2 tak nak mengaku bersalah! die kat sane sudah bahagia tapi fara kat sini macam mane? deritenye aku berkenalan dengan die!! seorang insan yang langsung tak punye haty dan perasaan! pahit manis kami lalui bersama! tapi itu dulu.... sekarang deritenye peritnye aku tanggung seorang diri dengan penuh rase sabar dan tabah tanpa... sehingge sekarang fara tak dapat melupakan die! kenangan manis menjadi penghibur dikala berduke! fara tak dapat tipu perasaan fara yang fara sedang merindui die disane! dah lame tak bersame....dah lame tak gelak ketawe! dah lame tak bergurau sende...oohh indahnye pade mule perkenalan! kau jadi kan aku bagaikan seorang permaisuri dalam hidup kau.... one in million dalam hidup kau itu lah aku sang permaisuri yang bertuah....aku lah orang pertame yang hadir mencuri hati kau dan akhirnye memulakan kehidupan baru sebagai pasangan kekasih yang sangat bahagia! dan akhirnye kehidupan yang bahagia bertukar menjadi derite selepas kehadiran orang ketige....aku di tinggalkan tanpa rase bersalah! hati yang kau lukai ini aku ubati sendiri .... bermacam-2 cara aku mencuba dengan bermacam-2 perasaan...  walaupun haty ini kau sanggop hancurkan perasaan sayang aku pade kau tak pernah luntur! sesungguhnye aku merinduimu..... 






No comments:

Post a Comment