Tuesday, November 22, 2011

isi hatiku yang terpendam


saya akan mencintai dan menyayangi awak sampai saya mati
itu janji saya pada awak selamanye....
tak ada sesiapa boleh menggantikan tempat awak di hati saya
dihati saya hanya untuk awak sorang
saya janji saya akan setia pada awak
biarpun kita berjauhan
biarpun kita tak bersama lagi
saya tetap sayang awak macam dulu
saya tetap rindukan awak...
kita berjanji sehidup semati
saya janji saya akan kotakan impian tuu
saya sanggup tunggu awak biarpun beribu tahun 
pada saya awaklah inspirasi hidup saya
tapi awak jangan sakitkan hati saya lagi boleh?
saya betul-2 rindukan awak kat sini
rindu nak dengar suara awak
nak tatap wajah awak
nak dengar awak ketawa
nak tengok awak happy
nak dengar awak nyanyi
saya rindukan semuanya tetang awak
walaupun kita dah tak bersama macam dulu
saya tak pernah anggap awak asing dihati saya...
sebab dihati saya hanya ada awak sorang....
awak sorang jew yang dapat curi hati saya sedalam-2 nya
awak sorang jew yang faham perasaan saya
awak sorang jew yang selalu buat saya ketawa
awak sorang jew yang selalu pujuk saya
saya rindukan zaman dulu
saya rindukan masa kita bersama dulu
alangkah bahagianya saat itu kan?
tapi awak suke orang cantik
saya tak cantik saya tak lawa
sebab tuu awak tinggalkan saya
saya tak pandai nak luahkan isi hati saya pade awk
saya selalu jew marah-2 awak
selalu cakap kasar ngan awak
baru saya sedar yang saya masih tak matang macam orang dewase 
sebab saya masih muda untuk awak
masih banyak lagi yang saya perlu tahu
masih panjang lagi kehidupan saya
betul cakap awak kan yang saya nie perlu belajar banyak bende lagi
tapi kenape awak tinggalkan saya tanpa rase bersalah
tanpa berbincang dulu dengan saya?
awak selalu buat saya macam nie
awak selalu abaikan kata-2 saya
awak selalu ambil mudah
akhirnya awak tertipu
awak diperbodohkan 
saya tak sanggop tengok awak diperlakukan seperti orang bodoh
saya  sayang sangat kat awak tapi awak tak pernah nak ambil tahu
saya tak boleh biarkan orang lain sakitkan hati awak
kalau awak benci saya
kalau awak marah saya 
kalau awak anggap saya nie dah jauh dalam hidup awk
saya mintak satu permintaan jew pade awak
awak....
izinkan saya merindui awak disini?
izikan saya tidur dibuai mimpi bersama awak?
izinkan saya menyebut nama awak
boleh tak awak?
sebab hanya itu yang saya mampu 
hanya itu saja yang saya minta dari awak
izinkan saya ye awak 









No comments:

Post a Comment