Saturday, November 5, 2011

aku tak boleh lupekan die!

eerrgghh...kenape aku tak boleh lupekan die!!!  kenape! eee tensionye aku!  kenape aku tak boleh lupekan ko huh? kenape? kenape? tolong la pegi main jauh-2 aku sakit sebab k0 ! semua sebab ko! sakit aku sekarang makin ter0k sebab aku rindu kat ko! jgn la bagi aku ingat kat ko dah! jgn la.... mlm ni aku langsung tak boleh tido teringatkan ko! rindu kat ko! eee fara asl la ko rindu kat die lagi? bukan ke die nie dah hancurkan hidup ko! tapi aku tak boleh aku tak kuat semangat!  hati aku terlalu lembut untuk membenci die! hanye tuhan jela yang tahu perasaan aku sekarang!! aku kene kuat!! yeah aku kene lupekan die mcm mne die lupekan aku sekelip mate!! eerrghh i stiil need u...because i miss u! i sick because i miss u ! kalau aku ckp aku sakit sebab aku rindu die mesti die tak kan percaye sebab die tak tengok aku lagi kan...? kalau die tengok aku ? i don't know what to say! i'm just want to say i miss you so much! 

Muhammad Zulqarnain

No comments:

Post a Comment