Saturday, November 5, 2011

kenape mereke buat saye macam nie

Elisa Khushaini  Fathah Fa Luqman Hakim Muhammad Zulqarnain 

heyy h0yy hoitt
ini family fara...fara sayang mereka sangat-2 macam mana fara sayang kat dia dulu...tapi family nie fara tak tawu la same ade deorang sayang fara ke tak! fara sekarang nie asyik kene perli jew! fara tak kisah sebab fara nie bukan suke berdendam! aku tetap anggap korang family aku lagie... tapi fara tak tahu la kenape la ngan ko elisa aku tak pernah buat salah ngan ko ! ko sorang jew yang over nak cari pasal....tak pe laa aku sayang ko! tak kisah lahh ilmu ko setinggi mane tak kisah la kalau kau pandai speaking tak kisah lah kalau darah kau darah campur! tapi satu jew aku nak tanye k0 ape salah aku pade ko sampai ko layan aku nie errrgghh....!  jangan cakap macam aku nie macam orang takde perasaan...kalau kene kat kau ape la agaknye kau rase kan? mesti sedihkan...macam tu jugak aku...! teng sebab sudi jadi family walau sementare! aku ingat sampai mati! miss k0rang semua =')

No comments:

Post a Comment