Monday, November 21, 2011

izinkan aku merinduimu

biar pun berjauhan
biar pun ada rasa benci
ada rasa dendam ....
aku tidak peduli 
ingin sekali aku bertemu mu 
ingin sekali aku lafazkan rindu  padamu...
ohh mengapa begitu kejikah aku sehingga kau membenci ku?
mengapa kau membiarkan perasaan itu terus pergi...?
sedangkan aku disini merindui mu
jika aku tidak lagi wujud dihati kau
jika aku tidak lagi berada di dalam kenangan dulu
jika aku kau anggap musuh
dan jika kau membenciku?
izinkan aku merinduimu dalm diam....
izinkan aku menyebut namamu
izinkan aku tidur dibuai mimpi denganmu....
maafkan aku kerana aku bukanlah seseorang yang sempurna
untuk membahagiakanmu...
bukan seorang puteri yang cantik
malah aku hanya seorang wanita yang lemah
dan juga tak punya rupa!
kau yang pertama ku cinta 
kau yang pertama ku sayang 
kau lah cinta pertama dan terakhirku hingga akhir nafas ku!




No comments:

Post a Comment