Thursday, November 10, 2011

sakitnya perpisahan

aku menangis,bukan aku memerlukanmu,bukan kerana aku mahu kau kembali pdaku...tetapi kerana aku akhirnya aku menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskn mu pergi...
aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar2 percaya bahawa aku hidup tanpa mu..
aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita...kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanya..aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu...

soal hati tiada undang2..apatah lgi paksaan

tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yg lebih ngeri daripda putus cinta...
cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum ,sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun
terpaksa melepasknya pergi...

orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata...


No comments:

Post a Comment