Monday, November 21, 2011

dendam terbalas ♥

malam 20/11/2011 akhirnye segale-2 nye terbongkar.....alangkah bahagienye bile fara dapat tahu semuanye... dulu fara merane sangat-2...sekarang giliran die pulak..!! tak sangke kan bercinta dengan FACEBOOK die jew...orangnye orang lain? hebatnye kuase ALLAH sekelip mate jew die balas balik ape yang berlaku pade fara pade 16/10/2011 hanye tuhan yang tahu betape sedihnye fara mase tuu....kau tipu aku! sekarang ALLAH balas balik ape yang kau buat sebulan kau bersame orang palsu! sebulan kau lupekan aku! hingge sekarang kau dah menyampah ngan aku...sedangkan aku langsung tak buat salah ngan kau! okey fine aku da maaf kan kau ngan awek fake kau tuu! nak tengok! nie die.....nak add kat FB pun boley! Farah Evans & Putery EmiLy EVans (Sya Qies) !  tak tau mane satu yang betul mane satu yang fake! same kan? Untunglah rahsie dah terbongkarkan? end of the game! terime kasih jugak menipu aku! and sakitkan haty aku! lain kali jangan nak show off sangat lahh pompuan!! and

Muhammad Zulqarnain

 lain kali jangan lah bodoh sangat! asyik kene tipu jew!! 

Farah Evans


No comments:

Post a Comment